Isadora mascara serum

Köpte mascara serum , det är en mascara som bara innehåller naturliga ingredienser som inte skadar ögonfransarna . Den ska förlänga fransarna med 20 % också . Får se om man ser skillnad efter 30 dagar som det påstås. Finns även natt serum men jag har redan en XLash serum nu .

Finns på Kicks för 169kr,

Vill börja använda mineralsmink , inga kemiskt framställda produkter och oparfymerade .

| |
#1 - - sanna:

Jag vill beställa Xlash men är det verkligen så att den förlänger för jag har jätte jätte småa boktavligen småa fransar !! -.-
Har du testat den eller typ känner någon som har gjort det å det funkar ?

#2 - - rashida:

kan du va snäll o skriva sen efter 30 dagar hur det gick, om det blev någon skillnad, såsom du gjorde med x-lash, slutade med att jag köpte den o det funkade super bra!

#3 - - Anonym:

Kan du svara???

#4 - - Dalal:

Hej Sanna och Rashida

Saken är den att jAg slarvar lite så jag lägger inte varje dag men jag har märkt lite skillnad med XLash , det känns som om Mona fransar mår bättre och vuxit lite , isadoran får jag berätta om bär jag använt den ordentligt . Men om ni vill veta innan det så tycker jag Att ni ska söka på produkterna och läsa vad folk skrivit om de. XLash har fått många bra rescensioner :)

Upp