Gröna Lund

Gud va länge sen det var vi var i grönan , äntligen åkte vi med våra familjer . Jag åkte allt förutom fritt fall, katapulten och insane som jag är för rädd att åka .

När man var yngre vågade man åka allt , måste få tillbaka mitt starka hjärta haha !

Oh nu är det nedräkning till ramadan, man får passa på att göra saker innan man ska fasta och vara för trött för att göra nåt .

Men trots allt så är ramadan vår fina högtid som håller oss närmare varandra och man ser sina nära och kära oftare än vanligt . Älskar det !



 

Allt mellan himmel & jord | |
#1 - - Anonym:

Dalal när ska vi få se bilderna på eraa nya lägenheten?

#2 - - ferial:

Jag tror efter man fött barn blir man rädd jag kunde hellre gå på fritt fall o alla läskiga lol

#3 - - amna:

dalal vad gjorde du för att komma in på förskollärarutbildningen? Hur såg ditt liv som student ut innan? Var det lätt för dig eller bytte du mycket linjer i gymnasiet? Fick du läsa flera kurser efter gymnasiet? Ge mig tips!

#4 - - amna:

dalal vad gjorde du för att komma in på förskollärarutbildningen? Hur såg ditt liv som student ut innan? Var det lätt för dig eller bytte du mycket linjer i gymnasiet? Fick du läsa flera kurser efter gymnasiet? Ge mig tips!

#5 - - Safi:

Uppdatera kvinna!

#6 - - Anonym:

Var e duuuuu mår du bra??

#7 - - sabrin:

Hej allihopa! kolla gärna in min bloppis där jag säljer helt nya och oanvända plagg och annat, för jättebra priser! :) www.nyaklder.blogg.se

Upp