Inglot

God dag

Hoppas ni haft en bra dag hittills. Själv har jag bara varit hemma fram till nu. Väntar på min man och vi ska strax iväg till banken och skriva under några papper till vårt radhus. Det börjar närma sig, inflyttningen är preliminärt i April Inshaallah🙏

Igår var jag förbi skönhetsbutiken Inglot och handlade lite smink. Jag är så nöjd med kundbehandlingen där, en jätte gullig tjej hjälpte mig att hitta rätt. Det blev en primer för min torra hy att applicera innan smink, två puder i olika nyanser, tänkte lite en för sommaren när man får lite färg och en till vintern när man är lite blekare. Handlade också en rouge, en pensel, ett läppstift, och några  ögonskuggor. Jag är iaf jättenöjd, hon lärde mig lite om highlight och contouring. 





Allt mellan himmel & jord | |
#1 - - Anonym:

äntligen äru tillbaka dalal 💃💃🎉🎉

Upp