Jullov

Hej! 

Vet att det var ett tag jag skrev . Har bara velat fixa designen på bloggen till något finare. Skönt för er som har jullov :) 

Själv har jag ju lov på heltid, eller kanske  borde jag kalla det jobb på heltid. Det är ju så att vara mamma , du vet inte riktigt när du får "rast" , "vila" eller något . Man  måste anpassa sin vardag efter barnens önskemål & behov. Alhamdulilah så går det hyfsat bra med två barn, det känns som att 3 är mellan Karim & Leila är så perfekt för att jag känner att Karim har fått sin "ensamtid" med oss länge. Han är bara glad över sin syster och känner ingen svartsjuka eller något .

Har för några dagar tagit hål i öronen på Leila, la lite Emla kräm som är bedövande och hon grät ingenting Alhamdulilah . 

Har också varit ute med syrran igår & handlat lite små saker,  sen träffade vi min bästa vän från England och ett gäng andra vänner hos en vän och chillade , var hemma 02:30. Min man & son hade tagit över vår säng så jag hamnade i Karims säng med Leila , inte det mysigaste men det funkade haha. 

Hoppas ni har det fint & njut av era lov ni som har det.


Örhängen på min prinsessa 


Med finaste lillasyster på mini-shopping 



Allt mellan himmel & jord | |
Upp