Oväder

Salamat !

Idag hade vi Leilas 3-månaders vaccin och det gick bra- trodde jag ! Någon timme senare började hon bli lite sämre och grät non stop. Det gjorde så ont i mig, jag började nästan ångra att jag lät vaccinera henne . Men efter lite alvedon och vila är hon lite bättre . Hoppas hon inte känner sig sämre efter att alvedonwn verkat klart . 

Efter BVC gick jag med Karim till Svenska kyrkans öppna förskola vid Solna C och den var jättefin och rolig tyckte Karim . Vi lekte i ca. 2 timmar och  drog till mamma . Nu sitter vi bara här och undrar hur det är ute , värsta stormvädret. Syrran skickar bild på deras grannes krossade balkong inglasnings ruta. Hoppas inget illa händer. Är själv lite orolig att åka hem i det här vädret så jag får se hur det blir . 

Bjuder på lite bilder från senaste två dagarna 



Med snygga Sara & snygga Syrran i Skhlm


Stormvädret gör sitt 




Hörs snart !
Allt mellan himmel & jord | |
Upp