Bloppis

Hej, tänkte rensa lite i garderoben och därför kör jag en liten Bloppis. De flesta plaggen är använda 1-2 gånger och några är helt nya .




Info och priser numrerade från vänster till höger och neråt :

1-Klänning från H&M, storlek 36, 100kr
2-Tunika från H&M, storlek 34, 50kr
3-Tröja från Vila, storlek XS, 100kr
4-Cool tröja från Lindex, aldrig använd , storlek S. 


1- Röd klänning från Nelly, storlek 36, helt ny, 300kr
2- Rosa klänning från Nelly, storlek 36, helt ny, 300kr
3- Två helt långa klänningar från England, storlek 36, 100kr styck
4- Rosa skjorta från Lindex, storlek 38, 75kr



1- Tunika/klänning från åhlens ,storlek 34, oanvänd , 100kr
2-Tunika/ klänning från Mango, storlek XS, 100kr
3-Skjorta från England , storlek 36, använd en gång, 100kr
4- skjorta från England , oanvänd, storlek 36, 100kr

Lägger ut på instagram också, så först till kvarn :) 

Allt mellan himmel & jord | |
#1 - - maria:

hej gumman så roligt att du börjar blogga igen:) blev glad för det. jag undrade om de två klänningarna är kvar från England? Svart och brun? jag är isåfall intresserad!

Svar: Hej gumman, de är utlovade men än har de inte tagit de , jag hör av mig om köpet inte blir av , kram
Dalal Faraj

#2 - - s:

Hej! Jag är intresserad av den vita skjortan med svart, näst sista bilden.maila mig gärna 😊

#3 - - Sara:

Hejsan undrar ifall de två långklänningarna från England är kvar? Isåfall är ja jätte intresserad.

Svar: Hej hej! Tyvärr är både sålda 😕
Dalal Faraj

Upp