En regnig dag

Hej!

Det har bokstavligen regnat hela dagen idag, måste kännas så rent överallt nu på vägarna och gatorna 😂

Idag har jag varit riktigt lat och inte orkat lämna Karim till förskolan så vi sov lite extra. Sen tänkte jag att något måste jag hitta på med Karim så att vi inte bara sitter hemma, för då får han överflödig energi .. Vi hamnade i Leklandet i Bromma som tom jag älskar haha . 

Efteråt handlade vi lite och åkte hem, det blev lätt käk som potatismos & korv samt kycklingsallad.

Vid 17-tiden kom Karims kompisar från förskolan över och vi hängde lite med barnen . Jag tror att jag precis lärt känna Karims första bästis 😝

Nu ska vi mysa lite innan jag slocknar. Netflix är verkligen något att ha när man har tråkigt , rekommenderas 👌

Mina två hjärtan idag 


Allt mellan himmel & jord | |
Upp