Lazy Sunday

Hello There 

Idag har jag haft en lugn dag hemma, känner mig så trött , behöver fylla på mig järnintag antar jag . Mina syskon Fattom & Hammod kom över , fixade snabbt lite tacos och såg på filmen Precious som verkligen ger en  perspektiv på hur mycket värre det kunde ha varit och att den bästa lösningen under de allra jobbigaste perioderna i ens liv är att inte ge upp och bara fortsätta kämpa. Att inse att efter regn kommer solsken. Sitter nu och försöker peppa mig själv till träning , nu har det gått snart 3 månader sen förlossningen och Jag borde sluta komma med ursäkter . Letar någon bra träningsschema på nätet som passar mig , vill börja mjukt med promenader på morgnarna efter att lämna sonen, styrka (på gymmet ) 2-3 dagar i veckan, eller hemma samt simma en dag i veckan , då kan jag även passa på att basta som är så bra och skönt för musklerna nu när det börjar bli så kallt.

Ser fram emot att åka pulka & rullskridskor med Karim snart när snön faller, han var för liten förra året men tror att i år kommer han att tycka om det . Hoppas jag :)


För er som sett den, vad hade ni för tankar om den?


Allt mellan himmel & jord | |
Upp