Städdag

Hej alla där !

Idag har jag haft en städdag , försöker ha en stor städdag varannan helg, men städar förstås under veckan när det behövs . Ibland när det har varit en jobbig vecka eller mycket att göra så har vi haft städhjälp , det tycker jag att man kan förtjäna då och då. Ibland vill man verkligen använda den tiden till att umgås med familjen istället, för städningar tar timmar .  

När jag blev nöjd med städningen så åkte vi förbi min familj , käkade med de och sen drog jag med mamma & syrran till Simit saray i MOS,  vi var så sugna på Simit med feta ost och en kopp chai.  Det var riktigt gott men tycker att det är för dyrt , på smörgåsarna har de samma priser som en hel lunch, tycker Simit är mer fika , men men det blir inte för ofta där .  


Simit Saray


Ville även tipsa om en super mysig Kappa från Vila kostar 1200kr men är nu 20% rabatt på. Sitter snyggt och har en luva som bara ser ut som krage framifrån . 





H&M har också en fantastiskt snygg kappa, absolut inte lika varm som Vilas men elegantare. Kostar 599 kr 




Allt mellan himmel & jord | |
Upp