Tabbouli

Började dagen med att lämna Karim vid 9:00, bestämde mig för att gå på powerwalk i en timme, efter en halvtimme började mitt ansikte stelna av  kyla och jag sprang raka vägen hemåt.

Alltså vilken kyla det var på morgonen , mitt ansikte var helt rött när jag kom hem. Skulle nästan vilja flytta bort till ett varmare land, typ Dubai under vinterhalvåret, jag orkar seriöst inte, jag är redan lat som bara den och kylan & att solen går ner tidigt gör det inte bättre .

Jag var hemma runt 10 och bestämde mig för att sova tills jag kände mig varmare igen . 

Vaknade och förberedde maten, det blev kyckling, burghul, Tabbouli & tsatsiki. Fixade även snabbt en makaronilåda med köttförs till Karim och till oss för imorgon så jag slipper laga mat imorgon och kanske överimon😂

Det blev även pepparkaksbakning för Karim med hans pappa . Nu nattar han Karim, men först en saga, försöker göra det till en vana . Snart ska jag och min man umgås och se nån av våra serier, Modern family, Narchos, Orange is the new black eller Glee. See u soon😊

Dagens middag 





Allt mellan himmel & jord | |
Upp